Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59e21t74r 64S51k53á80c38e77l 6874879879

Podle výčtu událostí je zřejmé, který stát je nebezpečným místem k životu. Buďme rádi za naši vlast a používejme zdravý rozum....R^

0/0
2.7.2017 23:36

J72a59n 42J85e91n49i69c 1314434787684

Raději bych měl možnost bránit rodinu a majetek než nečinně koukat a bát se, když zastřelím zloděje ve vlastním bytě, že za to půjdu bručet. Současné socialistické pojetí bezpečí v ČR mi velmi vadí... Zloděj má větší právo na ochranu než já...

0/0
3.7.2017 10:49
Foto

J62i93ř77í 24K42r16a77t93ě10n85a 1911842527687

Záleží na konkrétní situaci.

0/0
2.7.2017 19:48

V38i10l85é69m 46B70a79r36á94k 4536347639386

Jenže u Česku nesmíte mít v baru zbraň, jen se souhlasem majitele nemovitosti. Kromě toho, byste si nesměl nic dát, tak proč potom chodit do baru.

+1/0
2.7.2017 17:07

R15a23d64e92k 94W79o51l22o70s73z38c48z31u98k 4939868110794

Proč byste v baru směl mít zbraň pouze se souhlasem majitele nemovitosti? Ano požívat alkohol nesmíte, ale pokud naplňujete podmínky nošení zbraně můžete ji mít kdekoli, kde to zákon nezakazuje.

0/−1
3.7.2017 13:42

Š73t89e26f63a49n 83B60u96k17o87v35a97n 6341890789773

S právoplatným povolením môže mať osoba zbraň na každom VEREJNOM priestranstve s výnimkou objektov, kde to zákon zakazuje!!! A v týchto objektoch je prevádzkovateľ povinný zabezpečiť odobratie a bezpečnú úschovu zbrane.

0/−1
3.7.2017 20:24

V71i80l44é91m 96B15a10r56á67k 4356577309246

Veřejné prostranství je něco jiného než budovy.

+1/0
4.7.2017 17:18

Š71t85e48f92a72n 60B72u22k50o72v80a42n 6971720629853

§ 34 českého zákona o obcích, 128/2000 Sb., který definuje veřejné prostranství jako všechna náměstí, ulice, tržiště, chodníky, veřejná zeleň, parky a další prostory přístupné každému bez omezení, tedy sloužící obecnému užívání, a to bez ohledu na vlastnictví k tomuto prostoru.

Ak je objekt prístupný každému, kto tam chce vstúpiť BEZ OBMEDZENIA, tak má štatút verejného priestranstva. Každá krčma je v zmysle tohto zákon verejným priestranstvom....

0/−1
4.7.2017 20:46

V71i49l48é69m 53B36a23r51á19k 4826687889686

Veřejné prostranství jsou něco jiného než veřejné a soukromé prostory (uvnitř budov).

+1/0
4.7.2017 21:40

Š95t23e35f39a82n 45B12u85k14o60v38a15n 6651300179623

OK. Nejdem sa hádať aký je rozdiel medzi priestranstvom a priestorom. Hľadal som ďalej a podľa českej legislatívy (občiansko-právne vzťahy) má právo majiteľ objektu obmedziť vstup do vlastného objektu so strelnou zbraňou - ale MUSÍ o tomto obmedzení vstupujúcich informovať! Takže ak je na dverách nápis, alebo piktogram, ten kto má u seba zbraň by to mal rešpektpovať a ísť míňať svoje peniaze inde. Ak tam oznam/piktogram nie je, tak vstup do takéhoto objektu so zbraňou žiaden zákon NEOBMEDZUJE a nezakazuje.

+1/0
5.7.2017 20:32

V59i97l41é47m 70B94a85r18á60k 4696447729956

Dobře, vyklo, že nemohu.

0/0
7.7.2017 8:39
Foto

M82a89r90t83i53n 54D59v54o12ř25á37k 5607983663872

Aha, takze zadny pripad z CR. A v tom je prave ten hacek. Mentalita USA a CR je diametralne odlisna, tudiz je vas "pruzkum" vlastne tak trochu o nicem.

+2/−19
27.6.2017 20:35

K19a63r87e15l 15S88t59r83ž36a51n96o10v36s27k78ý 1228115385

Jestli to není tím, že v USA nosí zbraň kde kdo.

+1/0
30.6.2017 8:28

Z88b30y69n47ě30k 21H75a56l17u56z82a 5143860718372

Žádný případ u nás? A co třeba Tanvald.

+4/0
30.6.2017 11:59
Foto

M96a98r95t81i38n 66R17o33t16t63e42r 2555532329377

Nesouhlasím. Věřím, že kdyby stejné % Čechů jako Američanů drželo legálně zbraň a nosilo ji ssebou, také by zasáhli.

+6/0
30.6.2017 13:45

J32a12n 35J31e19n45i28c 1714434757394

Chápu, pro Vás je lepší, když Vám zloděj vleze do bytu, abyste se modlil, že Vás nepodřízne nebo nezastřelí, protože kdybyste po něm střelil a zabil ho, tak byste šel bručet do basy? Tak to děkuji, nechci!

0/0
3.7.2017 10:51

J57a80n 12S10l32a63v35ě72t39í27n81s40k71ý 5709819968630

"Spíš by situaci ještě zhoršil" - to je jeden

Kde jsou ty další dva "mýty expertů" z titulku?

+2/−2
27.6.2017 15:53

P82a87v65e31l 34Š79t33í79p77e64k 5619903784365

Rád vám je dodám - "kde se zakážou zbraně, tam je bezpečno" (například americké školy a věznice, západoevropské země) a "teroristé kvůli zákazu zbraní přestanou střílet lidi" (a poslušně je odevzdají).

+6/−1
27.6.2017 18:27

J62a15n 97S19l36a31v15ě41t77í30n80s92k19ý 5509719638600

To je moc hezký, ale v článku se o nich jaksi nemluví

+2/0
28.6.2017 20:17

P37a48v64e87l 54Š20t18í33p11e77k 5299533984725

Chtěl jste tři mýty, máte je. Víc vám pomoct nedokážu.

+2/0
28.6.2017 20:57

J80a59n 89S29l34a72v61ě54t74í57n51s20k45ý 5499419698820

Ne. Chtěl jsem aby článek i jeho titulek dávaly smysl. To nadále nedávají.

0/−1
29.6.2017 17:12

J18a24n 14J34e52n24i48c 1184944897844

Nejste puntičkář? Pan Štípek Vám to zrovna napsal... Nebo máte jiný problém?

0/0
3.7.2017 10:57

H35a52n84a 86Z78a56m10r42a28z31i46l89o97v81á 9725160466441

Americké školy jsou kapku malý plácek, kde jsou zbraně zakázané - vzhledem k tomu, že kolem se střelnice a železo koupíte kdekoli. Tak k těm úspěšným zásahům bych připočítala nehody a naopak případy, kdy někdo útočí. jen v USA každý druhý den zastřelí dítě nešťastnou náhodou svého sourozence, dětských obětí střelby je každoročně kolem 1300... Trochu nepoměr k těm úspěšným obranným zásahům.

0/−3
29.6.2017 12:03

P73a67v91e40l 93Š21t39í94p48e38k 5459513204395

Nepoměr, který nejste schopna doložit jedinou statistikou, neboť jste si ho právě vymyslela. Hlavně, že v Evropě je tak obtížné získat zbraně.

+2/0
29.6.2017 14:26

H81a75n29a 32Z71a64m40r88a48z98i50l61o70v33á 9155510786171

https://www.facebook.com/roguekite/videos/1339028342799498/?hc_ref=NEWSFEED

0/0
2.7.2017 23:46

P11a72v30e31l 92Š93t58í73p56e82k 5179713954765

Aha, statistika doložená jedním facebookovým videem, jistě

0/0
3.7.2017 7:33

H20a17n17a 31Z62a50m44r81a13z84i29l91o89v42á 9505160896961

Statistika ne, jen vize, jak to bude vypadat.

0/0
3.7.2017 18:55

P58a38v49e46l 18Š59t82í34p72e97k 5179573814755

Co bude jak vypadat? Oni chystají v USA změnu ;

0/0
3.7.2017 19:02

H12a72n51a 62Z25a82m87r38a72z29i69l44o12v10á 9135250326501

http://www.newsweek.com/nras-more-guns-less-crime-theory-debunked-new-stanford-analysis-630173

0/0
3.7.2017 19:02

P92a19v23e67l 36Š72t97í56p48e38k 5769453734555

More guns. Vy asi nevíte, že jakékoli zbraně koupí dnes na internetu kdokoli kdekoli

0/0
3.7.2017 19:45

Š13t52e89f26a90n 86B89u17k19o30v65a30n 6761720579823

Krásna logika. Niektorí NEZODPOVEDNÍ dospelí nie sú schopní svoje zbrane pred deťmi ustrážiť, tak zakážeme legálne zbrane (ako zakážete tie nelegálne už neriešite). Prečo potom nezakážeme aj autá??? Koľko ľudí ročne zomrie pri nehodách pod vplyvom alkoholu? A keďže nedokážeme vodičom zabrániť jazdiť pod vplyvom alkoholu, tak by sme mali zakázať jazdiť všetkým. Mne to podľa Vašich tvredí príde úplne logické.

+3/0
29.6.2017 17:52

H30a57n74a 66Z63a71m62r44a46z77i63l67o43v58á 9605360546241

Pokud vám skoro dvě stě případů ročně připadá jako "niektorí", pak uznávám, že se to nemusí řešit. A auta nejsou určená primárně k fyzickému anulování útoku, tam je to druhotný fenomén. A i tam je to problém.

0/−1
2.7.2017 23:45

Š41t59e20f85a34n 44B59u85k98o91v11a15n 6941350989653

200 prípadov ročne KDE? V USA??? Tam žije 321 miliónov ľudí, takže tých 200 prípadov ročne prestavuje úplne zanedbateľnú hodnotu (1:6e-7. To viac detí sa poraní nesprávnym používaním bežných hračiek - zakážme teda hračky!!! Alebo zomrie pri kúpaní, prípadne v zábavných parkoch. Aj to zakážme!

0/−1
3.7.2017 20:22

J17a29n 69J16e90n40i88c 1544794227324

Když mluvíte o nepoměru, tak by to chtělo vztáhnout k nějkému absolutnímu číslu. Třeba kolik lidí je zavražděno, kolik zahyne při dopravních nehodách a taky uvést zdroj o těch zastřelených dětech. Roční číslo 1300 je velké i na USA, myslím si, že tohle by publicitě neuniklo.

0/0
3.7.2017 10:55

H32a72n59a 68Z38a74m61r41a96z72i44l32o40v17á 9775720696421

Úspěšné zásahy jsem brala ty, které autor vyjmenoval. Chápu, že bych měla dát odkaz na zdroj, ale pro tentokrát se omlouvám, potkala jsem ten článek nedávno, ale nesbírám je a nemůžu si vzpomenout, kde to bylo.

Jestli se mi to vybaví, přiložím později.

0/0
3.7.2017 21:05

J40a81r38o68s77l51a41v 65H47o33d11e70k 8648168210222

Co na tom nechápete, vyplývají z těch 3 odstavců tučně:

1. převažují neúspěchy - statistika mluví proti

2. může zranit nevinného - zkušenost je proti

3. nemá většinou čanci - příklad ukazuje opak

Ještě něčemu tam nerozumíte?

+1/0
1.7.2017 15:42
Foto

R37a23d48e32k 71P40o42l92i11c91k72ý 6951393981234

Pane Karásku na začátku píšete:

"Šance, že se netrénovaný civilista se zbraní ubrání teroristovi, je velmi nízká. Spíš by situaci ještě zhoršil," slyšíme často v médiích od osob s titulkem "bezpečnostní expert". Opravdu?

Zdroj: http://karasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=611100

Tedy píšete o situaci kdy se má bránit teroristickému útoku.a příklady jsou z loueží, pomsta po vyhození z restaurace, psychiatrický pacient.......velmi často se jedná o útoky dlohotrvající-(zneškodnění až po návratu ne prři střelbě....)-tedy zcela jiné typy útoku než připravovaný teroristický čin.

To zcela pomíjím účelovost vybrání případů-nejedná se o nějaký vzorek za určitý čas z jednoho území, ale o náhodný výběr-který může být náhodně i cíleně zkreslenýRv

+2/−20
27.6.2017 14:16

P66a28v21e48l 40Š92t62í93p18e37k 5729363384395

A to je fakt hrozný rozdíl, když někdo se zbraniv ruce zpacifikuje ozbrojeného kriminálníka a Radečkovi to nepřijde jako terorismus. Dokažte účelovost výběru nebo laskavě držte ústa.

+3/−2
27.6.2017 18:19
Foto

R36a17d37e21k 28P79o63l34i46c69k10ý 6481453661844

Zloděj chce přežít, teroristům je to často jedno-je to obrovský rozdíl.

+3/0
27.6.2017 22:07

P78a44v35e48l 19Š43t51í53p67e80k 5289733294405

Dokažte účelovost výběru

+2/−2
27.6.2017 22:27
Foto

M94a98r13t14i62n 74R84o44t84t21e29r 2585422809507

Jak to víte? Co když krade v tížívé životní situaci a pokud by krádež selhávala, nemá smysl pro něj žít?

0/−1
30.6.2017 9:43
Foto

R47a90d57e95k 18P39o91l46i87c29k95ý 6841633681394

Chce žít.

Nechce umřít.

0/0
30.6.2017 12:51
Foto

J98a16r44o92s51l70a96v 44P81t90á10č43e59k 4232299601104

Vymýšlet nereálné požadavky a osloviny Vám jde opravdu dokonale. Tak si zaplaťte nějakou renomovanou statistickou agenturu s přístupem do složek státu (policie, soudy) a zedejte jim tuto práci. Jistě máte zbytečných pár set tisíc. Nebo milionů? My ostatní, co nemáme mozkovou kapacitu švába, si vystačíme s tím, co máme.

0/−1
10.7.2017 16:55

J69a12n 29S89l69a76v20ě11t12í61n24s83k66ý 5899319748540

Můžete dát odkaz na nějakej ten článek kde "expert" řiká že civilista se zbraní zhoršuje situaci?

+3/−1
27.6.2017 13:31

Z21b23y24n48ě39k 78H50a55l75u15z18a 5943420328682

Díky za článek pane Karásku, dobrá práce. Nicméně bych vše zjednodušil na jednu otázku pro všechny diskutéry: Jste pro či proti aby bezúhonný občan ČR mohl držet a nosit palnou zbraň? Já osobně si myslím, že by to mělo být základní občanské právo.

+20/0
27.6.2017 10:17

H68o95n24z60a 49Š49l39e38z33i91n48g19r 8819591253112

Bezúhonný občan ČR přeci dnes může nosit palnou zbraň (pokud splní pár drobných podmínek) a nikdo, dokonce ani v EU to nezpochybňuje.

Nebo je to jinak?

+4/−2
27.6.2017 17:04

P77a67v14e12l 16Š46t60í40p32e78k 5439933714125

Zpochybňuje to každý druhý marxista od Dienstbier po Schulze, jakých je mezi představiteli EU minimálně 98%. Inspirováni Göbbelsem, který odzbrojení obyvatelstva vymyslel jako první.

+8/0
27.6.2017 18:21

V15i69l38é55m 25B70a75r70á35k 4156817839896

Lenin, resp. bolševici byli dřív. Ten říkal, že jeden ozbrojený člověk dokáže donutit k poslušnosti 100 neozbrojených.

+2/0
2.7.2017 17:10

P55e89t69r 68B94ü60r13g39e37r 4377306627320

Před měsícem se k tématu vyjádřila paní Džamila Stehlíková. Hlásá názor, že občané by vůbec být ozbrojeni neměli - a v případné mezní situaci radí lehnout si na zem a volat policii

+2/0
28.6.2017 15:31

H44a82n37a 69Z15a45m66r31a86z78i79l35o44v53á 9355170416981

Až budete v obchoďáku nebo na ulici, v noci budete míjet hospodu - rozhlédněte se. U kolika svých bezúhonných spoluobčanů byste rád viděl zbraň? A sám za sebe - jste si naprosto jistý, že pokud u sebe budete mít zbraň, nedáte si ani malé pivo - stejně jako když řídíte? Kolik řidičů jezdí pod vlivem? Myslíte, že by se abstinence dodržovala i v případě nošení zbraně?

+1/−2
29.6.2017 12:07



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.